090323

fan vad jag känner mig omotiverad.. speciellt i skolan. orkar inte med den längre, massa plugg bara.. har prov om 2 dagar och de senaste 3 dagarna har jag inte ens öppnat boken (!!!!!!) sjukt dåligt med tanke på att det hade lönat sig så jäkla mycket om jag bara pluggat de dagarna som varit. och nu har jag bara imon på mig med ju, för idag kommer jag säkerligen inte plugga speciellt mycket, men ska försöka lite iaf. för köra på mitt egna lilla sätt - tänka att det är mindre än 3 månader kvar tills skolavslutningen. det gör en lite gladare iaf..

idag åkte jag aldrig till skolan, råkade ställa klockan 1 timme för sent och kom inte på förräns jag hade klätt på mig jacka och allt att jag började halv 10 .. suck! så orkade inte åka till skolan för att bara ha 1 lektion så jag åkte in till emelie&philip på restaurangen istället. satt där och snackade i nån timme sen klockan 2 när dem skulle stänga så åt vi. jag åt lax med friterad potatis, grönsaker och vitlökssås, aas gott! sen blev jag jätte mätt och fick ont i magen, haha. vid halv 3 så åkte vi ut till flygstaden och skulle köpa lite grejer till restaurangen. så vi gick in en snabbis på skopunkten med, för jag har sett ett par skitsnygga bruna stövlar på deras hemsida som jag ville ha, men där stod det igår att dem var helt slut, men tur som jag då hade idag så fanns det ett par 38:or kvar :D yeey! gud älskar nog mig ibland ändå, höhö. sedan efter vi glidit runt lite där så åkte vi tbx in till stan och jag tog bussen hem 16.40!

på bussen hem ringde joakim mig och säger att han har en sak som är min .. jaha vadå tänkte jag? då har han min älskade käraste finaste IPOD !!!!!!!! åhååååååååå vad glaaaaaaad jag blev eller. men samtidigt så blev jag lite sur igen eftersom att han vet vem som snott den men ville inte säga :S sjukt dålig stil av den personen iaf och jag hoppas att jag inte är vän med den personen !!!! men nu ska jag iaf få tbx min älskling så jag är glad ändå. det läskiga var att typ 5 minuter innan han ringde så satt jag och tänkte på den, att jag ville lyssna på musik men att nej juste, någon idiot har ju snott den ! men så får jag ett glatt samtal några minuter senare. im happy!


snygga va? :)

Kommentarer
Postat av: bella

as fina :) <33

2009-03-23 @ 18:55:44
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snygga!

2009-03-24 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0