update 20:56

hey igen! håller på att packa lite här, men det går inte så bra ;/ haha ^^ var iväg innan och handlade med mamma, skulle bara ha lite saker till imon och sådär men det tog 1 hel timme, bara för att mamma skulle stanna och prata med varenda människa på affären typ :p men nu är jag hemma och har hunnit äta än så länge, är seg orkar egentligen inte packa. och vill verkligen inte sova i skogen imon. tänk nu om ett dygn ligger vi ute i skogen och fryser säkert! det känns som att jag kommer ha med mig jättemycket grejer också för den delen, har en sån stor fotbolls väska och den kommer bli full! fast har ju iofs sovsäcken där i med. sen får jag bära liggunderlaget eller nåt. aja, får väl packa de sista nu, måste ner och hämta vantar , vem fan behöver det när det är typ , 10 + grader ? jaja får väl ta med det !

Kommentarer
Postat av: HHHUULLLDDDAAA

sv, får önska oss lycka till i skogen! men vafan, vi är riktiga kämpare och klarar det! :D haha... och den skylten hittade jag på argalappen.se xD

2009-03-31 @ 08:20:57
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0