* torsdag

waa, nu är jag as mätt. åt nyss massa kvällsmat för jag var så hungrig x) .. denna dagen har annars gått ganska fort. hade bara två lektioner, svenska och idrott! på svenskan hade vi debatt - om skolmaten. jag var på mot - sidan, alltså mot skolmaten! för maten på vår skola är förj*vlig.. och det tycker tillochmed lärarna. fick iaf VG på det, tyckte jag var brao! sen hade vi idrott, guud typ den tråkigaste lektionen på läänge -.- fast affe var jätte duktig, inte det. men jag var så himla trött plus att det var ganska segt det vi gjorde. nu sitter jag här och lyssnar på miley cyrus, kalas bra! kommer de något bra på tv ikväll ellöö? för jag har ingen lust att sitta här mer, ganska tråkigt i längden! och imorgon äre fredag vilket betyder helg, och jag hoppas på fest :D är lediga på måndag med, studiedag så blir en liten långhelg. super skönt! =)
/ josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0