* sunday

jaha, då har ännu en dag gått och en ny vecka framför sig.. måndag imorgon, då väntar först 2 lektioner i skolan och när jag slutat vid kvart i 12 så blir det att åka direkt hem till pappa och plugga (y) i väntan på mitt utvecklingssamtal som börjar halv 5! yeey, verkligen sånt kul man ser fram emot ;P hm. men nu går det faktiskt hyfsat bra för mig i skolan så det ska nog inte vara några problem, och har redan förklarat mig för mamma angående min frånvaro lapp, haha. men hade inte alls mycket så det var lugnt.. så som sagt så kommer min dag imorgon bestå utav plugg till organisations provet som vi har på fredag (får inte glömma böckerna!!!). hur mycket som helst som vi ska kunna så måste få in det i skallen. så på 4 timmars pluggande ska man väl få in lite iaf. var ju tänkt att jag skulle pluggat hela dagen idag men somnar man inte förräns vid ungefär 4 så är det inte så lätt, trots att jag gick o la mig vid 1. så var sjukt trött när jag mot min viljan vaknade idag strax innan 10. så nu ska jag gå och lägga mig, orkar inte kolla klart på beck. fast den var spännande denna gången, men har redan sett den en gång innan så. sen behöver jag mycket sömn inatt för har inte sovit bra alls denna helgen och det märks på mig, mår inte speciellt bra. jaja, vi hörs imorgon när jag kommit till pappa eller när jag är hemma här igen. ha det fint! godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Sv: hahah ja

2009-03-16 @ 08:29:57
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0