* studiedag

jag älskar att vara ledig veckodagar, finns inget skönare. får då går veckan snabbt och det blir helg igen :D

var nyss ute och gick med bella i det halvfina vädret, skiftar mellan sol och moln hela tiden .. jag hade bestämt mig för att bara ta med en hund men det var inte så lätt.. för när jag står i dörren och ska gå så kommer diesel med sina hundögon och vill jättegärna följa med. så vad hade jag för val? var bara att ta en rottweiler i varsin hand och gå och möta upp bella, haha. då blev han glad :) så hon tog kimba så gick vi slingan med varsin. och nu ska jag hem till henne och äta tacos, sen vid 2 åker vi in till stan och fikar med joper :) får se om det händer någt annat kul denna dag. nu måste jag börja fixa mig lite.  hare fint allihopa! puss sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0