* sliten

orkar inte skriva så mycket idag, är sjukt trött efter gårdagen. vi var hemma här vid 2 inatt och somnade på direkten. men vaknade vid 8 ungefär :S inte likt mig. men kunde inte sova mer så var illa tvungen att gå upp då. sen har jag varit seg hela dagen och inte mått bäst om man säger så ! ;p gårdagen var iallafall jättekul! började med förfest hemma hos fidde sen stack vi vidare till lokalen i åled. där var det däremot inte lika kul, inte så mycket folk heller, 120 pers sa han som hade den, haha jo, inte ens 50 var väl där :P men det var trevligt att träffa massa folk där så. tack alla som var med igår! :)


nu börjar snart sista avsnitten av the hills, åh jag sörjer här hemma! det är så bäst. och jag är helt besatt utav det. säsong 4 slår allt men säsong 5 kommer vara bättre! cant wait.  <3

jag kan väl inte vara ensam om att var besatt utav LA folket i the hills ?!
äger alla andra program, stoort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0