* SKAM !!!!

Hade alla en trevlig kväll igår då? min var helt okej, förutom att JAG INTE FATTAR VAD SOM ÄR FEL PÅ VISSA FOLK!!! vi kollade på melodifestivalen hemma hos bella, och jag säger bara - VAFAN ÄR DETTA ?!?!?!?! det här är så pinsamt att jag inte vet vart jag ska bli av .. man hör ju inte ens vad tjejen sjunger, hon bara skriker ju ?! Måns var sååå värd att vinna, eller EMD ELLER Alcazar men den där skrik kärringen? minns inte ens vad låten eller hon heter .. nästa år ska jag inte slösa en endaste j*vla SEKUND av mitt liv att kolla på denna skiten, för det är vad det är. eller rättare sagt har blivit. liksom kom igen, caroline af ugglas, vafan är det för SNE SEGLARE som sitter och röstar på henne ?????? allvarligt, hoppas innerst inne att det är mest sympati röster, för det där är inte musik. det kallas schlagerfestivalen, är det där schlager ? knappast .. jag vet egentligen inte vad jag har att säga mer jag är bara så frustrerad, chockad och förresten så SKÄMS JAG! att vi , Sverige , som kan sååå mycket bättre skickar iväg en skit låt med en kass artist. vi kommer skämma ut oss i Moskva, alla kommer skratta åt oss. men nu har jag sagt mitt och ni kommer aldrig mer få höra något från mig om det där jäkla fiaskot till program!!!!!!!!!! Tack för mig ...

vad har alla andra att säga om det här ?!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Malenas låt är så GRYM! EMD, Måns och Alcazar, det är låtar vi hör HELA tiden på radion. Malena förtjänade att vinna :D

2009-03-15 @ 13:31:12
URL: http://margretgudmundsdottir.blogg.se/
Postat av: bella

haha håller med! men allt va bättre än ugglas iallfall :P <33

2009-03-15 @ 15:51:30
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0