* onsdag

dagen har gått långsamt idag.. började 8.15 och slutade inte förrän 13.40, och då hade vi ändå ingen psykologi!
när vi slutat åkte jag och jonna in till stan, jag följde med henne och solade sen åt vi på mc! uh nu blir det inte käk där på ett tag, men åt faktiskt bara pommes idag :p  sen träffade jag min syster lite också. tog bussen hem vid 3 och sen dess har jag inte gjort ett skit. eller inte något vettigt iallafall. behöver egentligen plugga en massa men det är så jäkla tråkigt :S kommer ingen vart på engelska talet och orkar inte ens öppna organisations boken.. men fick reda på lite bra saker idag som gjorde att jag fick lite ny kraft ;p vecka 14, alltså veckan innan påsklovet så ska vi ha praktik med ledarskapen hela veckan. (ULF - Utmanande Ledarskap i Fält) så detta betyder alltså att vi inte går i skolan alls denna veckan eller har vanliga lektioner utan bara gör olika aktiviteter och har föreläsningar. kul vet jag inte direkt om man kan kalla det, eller det vet jag ju inte eftersom att jag inte varit med om det än men jag kan ju föreställa mig. så hela SPL07A + B skickas ut i skogen på tisdagen den 31 mars och då ska vi SOVA där! uuh jag fick lite smått panik när hon berättade det idag. liksom jag, sova i skogen? neeä det skulle aldrig falla mig in, om det inte varit för detta. men det är bara att bita ihop och hoppas på att man överlever en natt i tält med älgar och annat läskigt runt omkring sig, haha x) fast det kan nog vara värt det för man får 50 meritpoäng för det så. sen på torsdagen så får vi jobba hemifrån, för då ska vi skriva som en slags loggbok, vad vi gjort på praktiken osv. så det ska bli skönt. och den dagen får vi även hem vår lilla valpis :D <3 sen den andra bra saken med den här dagen var att jag fick VG+ på min psykologi analys ;) *lite stolt*. för trodde faktiskt inte att jag skulle få de eftersom att vi knappt gått igenom något utav det vi skulle skriva om, utan jag läste till mig det mesta i boken.. men tydligen så funkade det också så jag klagar inte =) men stör mig dock på det där pluset, får se vad jag gjorde för fel för att inte få MVG :p men jag är nöjd iaf, mitt mål var VG så!! annars har jag inget mer att säga för idag, nu måste jag skriva klart engelska talet + svenska debatten sen ska jag inte plugga någonting mer idag! tack o hej.

/ josefine, möjligtvis den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0