monday again ..

jaha då var det en ny vecka, igen .. och idag var det första dagen på vår praktik! vet inte om jag kallar det för praktik riktigt med tanke på att vi bara satt i galaxen och kollade på humorserien the office och sedan någon dokumentär. men det var en soft dag utan några vanliga lektioner och vi fick sluta redan vid 20 i 2 så jag klagar inte! men imorgon börjar det på riktigt, då ska vi sova ute i skogen!! ush vill verkligen inte ;S är väldigt skeptisk till det här. har iaf börjat packa lite smått och jag har fått ner sovsäcken i väskan än så länge, vet inte hur jag ska få plats med så mycket mer då den tar upp typ mer än halva (?) men det ska nog gå. känns som att jag kommer att ha med mig jätte mycket ;p

när vi slutat idag så åkte jag och rasmus in till stan och gick runt där i ca en timme, kollade i lite klädaffärer och vi gick även inom life-butiken där jag köpte hårkontroll, dem tabletterna som är bra för hår, naglar och hud. har länge vetat om dem och tänkt köpa dem men det har aldrig blivit av men idag så fick jag det fixat. någon som har dem som vet om dem funkar? :p det var så pinsamt idag när vi gick in på carlings, så står jag och pratar med rasse och samtidigt kollar på ett par skinnjackor, så lutar jag mig bara lite lätt mot själv ställningen eller så , tror ni inte att hela stången med jackor trillar ner på golvet då ?!? det var så jääkla pinsamt, eftersom att det inte var alls mkt folk inne i affären heller xD så jävla klantig, alltid jag som lyckas! men som tur var så såg inte hon som jobbade där det så jag gick skämmandes ut därifrån, men sen kunde jag inte hålla mig för skratt så knäckte mig.. haha rasse sa att jag var pinsam och skämde ut mig :( hahah .. men det slutar inte där, nej. när vi var inne på jack&jones och skulle precis gå ut så stöter jag emot nån annan klädställning med galgar på så det låter skit mkt och jag trodde allt trillade ner men som tur var så gjorde det inte de ;p då hade jag seriöst dött av skratt ^^ haha men det var lite kul. "du borde ju inte gå i affärer ^o) ... " min ursäkt på den kommentaren var att det bara händer saker när jag går med honom xd

påtal om ingenting, jag fick reda på mitt resultat på organisationsprovet idag - MVG !! weei, tyckte jag förtjänade det för jag hade faktiskt pluggat hyfsat mycket! =) mamma blev stolt iaf, haha. nehe nu måste jag packa det sista och sen plocka iordning lite på rummet, äta osv .. suck vill inte att det ska bli tisdag x( sista natten att sova i min egna säng sen ut i skogen och nana, jaaaA varför inte! men men får se det lite postivt kanske, är ju ledig på onsdag eftermiddag + hela torsdagen ;) sen på fredag kommer bäbiseen hem till oss <3

hörs på onsdag ! ♥ om inte så har jag väl gått vilse i skogen eller något, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0