* min fredag :)

jaha, det märks att det är vår och sommaren börjar närma sig. för det är först då som jag frivilligt är utomhus mer än vad jag är inomhus ;P hatar att vara ute när det är så kallt. därför jag för det mesta håller mig inomhus på vintern. så nu har jag bivit en utemänniska igen, det gillar vi! men ska försöka blogga lite varje dag ändå :)

hur är det med alla? med mig är det fint, lite trött bara. förstår inte vad det är med mig. det är precis som att det är någon som inte vill att jag ska få sova, när jag behöver det som mest? på vardagarna kan jag lägga mig vid 10 och vakna av klockan som ringer vid 8-9 och fortfarande vara jätte trött? sen på helgerna somnar jag kanske vid 3 och vaknar klockan 8? så var det idag. sovit endast 5 timmar men vaknade hur pigg som helst och kunde verkligen inte somna om. det låter inte helt rätt alltså. haha ! lite irriterande. igår var det iallafall skit kul, verkligen! har inte haft så kul på länge faktiskt, och ett stort + var att alla tjejerna i klassen festade tsm vilket inte brukar hända så ofta, och då blir det alltid extra kul :D vi kom till lokalen vid 10 kanske och då var det bara att dra igång folket, alla typ satt och snackade ?! vafan upp och dansa med är , det är fäääst. haha xd så vi körde igång och inte långt efter det så var dem flesta uppe och skakade loss, så det ska va! ;) alltifrån magnus uggla till dolly parton låtar körde vi med, nostalgi på hög nivå!

idag blir det bara en slappedag med godis och läsk! kommer antagligen somna ganska tidigt med, hoppas jag iaf. för hade tänkt att jag skulle plugga hela dagen imorgon och då behöver jag min sömn. men kan hända att jag skriver lite senare idag om jag har något vettigt att skriva :) puss sålänge! ♥

btw, om ni vill se bilder från igår så kolla min facebook, och om ni inte har mig där så är det bara att lägga till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0