* markus fagervall

det var en tid i mitt liv då jag var totalt gaalen i markus fagervall! jag hade nog helt ärligt talat kunnat göra i princip vad som helst för den killen, eller att bara få se&träffa honom iaf.. så när jag och min kompis victoria såg att han skulle ha en spelning i göteborg så tvekade vi inte en sekund utan bokade på direkten, ca 1½ månad innan.

hela mitt rum var FULLT av planscher på markus, man såg knappt färgen på min vägg för att det satt bilder överallt. de flesta bara skrattade åt mig, men jag var verkligen helt besatt. all min fritid ägnade jag åt att lyssna på markus, kolla på olika internet sidor med han, sparade en massa, massaa bilder på honom, läste säkert hans blogg 50 gånger om dagen, MINST! jaa ni hör ju själva. helt galet, att en människa kan betyda så mycket? han har verkligen gjort mycket bra för mig, han fick mig att må som bäst bara genom att jag lyssnade på hans musik.

idag är jag inte alls lika galen i honom, men jag tycker fortfarande han är bra, absolut! men ibland kan jag tänka tillbaka och då fanns det inte i min vildaste fantasi att jag 2 år senare inte fortfarande skulle vara lika crazy i honom. jag var helt säker på att jag skulle vara så besatt livet ut, just då fanns det inget annat för mig , det var markus som var nummer 1!
men tiden gick och man hörde inte så mycket från honom, redan sommaren 2007 började det svalna men det gick ändå inte en dag utan att jag tänkte på honom, detta låter som värsta förälskelsen men det kan man typ säga att det var, fast på ett lite annorlundare sätt haha! jag var fast besluten att han skulle bli min, jag skulle tamejfan kämpa tills jag fick som jag ville xD det räcker att man frågar mina nära så kan dem berätta hur dem uppfattade det hela, och idag skrattar jag åt det lite faktiskt, jag var galen! nästan varje dag satt jag och skrev i min gamla dagbok, hur bra han var och hur mycket jag tyckte om honom. haha freak!

minns den dagen vi skulle gå på konserten, den 24 mars 2007. jag har nog aldrig längtat till någonting så mycket i hela mitt liv.. jag var så nervös precis innan vi skulle gå in, jag skakade. vi sprang till garderoberna och hängde av oss jackorna sen sprang vi till rummet där han skulle spela, och vem får platsen längst fram i mitten om inte jag? den lyckan kunde jag leva på länge kan jag säga. vi stod där i ca en timme och väntade och det var den längsta timmen i hela mitt liv, guud finner inga ord. sen när han kom upp på scenen visste jag inte var jag skulle bli av, jag stod typ helt chockad, tror jag! haha minns knappt, men minns att det var en underbar känsla. lyyyycka! sen efteråt fick vi autografer och bilder, sen var den dagen slut och jag gick därifrån med mitt livs största minne! kvällen då jag mötte min drömprins, haha ;P

som jag alltid brukade säga - markus fagervall, min kung!

  
  

for once someone believed in me, for once i feel unafraid <3

kolla klipp från konsterten på min youtube - jossekorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0