jag lever!

nu när jag äntligen har tid så kan jag berätta lite om min hektiska vecka! :p den har i princip bara bestått utav plugg och fritid med vänner.. har sprungit på stan varje dag trots att jag varit sjuk, så tråkigt att bara vara hemma ju. har även spenderat ganska mkt tid med min syster vilket alltid är kul nu när hon inte bor hemma längre. hade ju organisations prov igår så har övat på de hela veckan och det lönade sig tror jag för det kändes som att det gick jättebra iaf! igår efter provet så åkte jag in till stan och lämnade min systers nycklar som hon glömt i min väska sen mötte jag upp jonna och josefine på espresso house, sen kom även lite fler dit. vi satt och fikade och snackade sen tog jag bussen hem vid 5 över 4. blev ju sjuk i , onsdags tror jag det var. vaknade på natten och kunde knappt andas för att jag blivit så förkyld, suck .. så har mått lite småkasst sedan dess. hade feber iförrgår kväll med men bestämde mig för att åka till skolan ändå och bara göra provet iaf. känner mig fortfarande inte helt okej nu heller, har börjat hosta o grejer med :S så jobbigt! inte nog med det, har börjat känna av pollen också så jag fick ett litet ryck i torsdags och gick in på apoteket och frågade efter något mot pollenallergi eftersom att mina tabletter inte hjälper ett skit, så jag fick något nässpray som jag verkligen hoppas hjälper. det var tydligen mot kvalster med så det låter perfa. men får hoppas jag blir hyfsat frisk tills tisdag då vi ska sova ute i skogen, vill inte!! haha. kommer antingen frysa ihjäl eller typ bli uppäten av något scary djur, hm. men det kommer ändå bli en soft vecka för på måndag börjar vi vid 10 och slutar redan vid 2. och då ska vi bara vara i galaxen och förbereda oss för praktiken. tisdag skogen, onsdag är vi tillbaka redan vid 12 och då får vi eftermiddagen ledig, sen torsdagen ska vi jobba hemifrån. så man kan ju säga att mitt lov börjat nu, eftersom att vi inte kommer ha vanliga lektioner förrän onsdag vecka 16! riktigt skönt. det behövdes. har inget mer speciellt att skriva, kommer bli en lugn helg för min del! ha det finast! ♥

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

lyssna gärna på min senaste egenskrivna låt! :)

tyck till.

2009-03-28 @ 12:29:06
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig fort som bara den! :) <3

2009-03-28 @ 15:51:31
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

visst är JB snyggare nu, men jag håller mig till Brody ;)

2009-03-28 @ 18:44:39
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0