* halvt död ..

så kan man sammanfatta hur jag mår just nu, ont i huvudet och mår inte bäst, trots att jag inte drack alls mycket igår? skumt. får vara slut med drickandet nu några helger framöver, detta kan ju inte vara speciellt bra i längden, haha .. aja, vad hittade alla på igår kväll då ? jag & bella åkte på fest i hylte, hon ringde mig vid 8 och sa att joakim tjatade om att vi skulle komma dit så vi hade väl inget val så jag bad snällt björn om han kunde hämta oss, och självklart sa han ja! trots att det inte var han som körde, snällt av dem! var framme i hylte strax innan 10 och då åkte vi hem till daniel & sanna , tror jag dem hette! det var helt okej där, lite nytt folk vilket alltid är kul. eftersom att bussarna inte går därifrån så ofta så hade vi redan halvt planerat att sova där innan vi åkte dit, så hade sagt till mamma att jag antagligen inte skulle komma hem, och så blev det också. vi kom hem till joakim vid 2 och däckade i sängen direkt!! var svin trött.. sen sov vi så gott till ungefär 8 då jag hade ställt klockan x) för bussen gick hem kvart i 9. jag halvsov hela bussresan hem som tog typ 40 minuter, sjukt segt ^ sen när vi var framme vid maredlid så gick vi hem till bellas farmor och var där i 2 timmar tills robin äntligen kom och hämtade oss!

ikväll blir det bara en lugn chillkväll hemma hos bella med lite folk, ska ju passa våra småsyskon så det blir att vi kollar på melodifestivalen, finalen ju :) sen klockan 18.10 börjar The City på MTV, det måste man ju se såklart! tror inte jag har något mer intressant att berätta just nu så ni alla får ha en bra lördag. ska fortsätta kolla på gamla the hills avsnitt nu och tycka synd om mig själv x) ! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0