* gymnastik :)

det är snöstorm här utanför nu, jag som ville ha vår ;/ var ute och sprang en runda innan och efter kanske 5 minuter börjar det snöa hur mycket som helst, när det var sol för någon timme sen, schizofrent väder!!

idag har varit en trevlig dag. kom till skolan vid halv 10 och hade svenska i 10 minuter, lönt?! sen tog vi bussen till gymnastikens hus där carolina&markus skulle hålla i idrottslektionen. det var jättekul faktiskt ;D har ju gått i gympa när jag var mindre och för ungefär 2 somrar sedan så skulle jag och  en kompis börjat igen, vi gjorde sånt "test" och allt och skulle fått börja men då ångrade jag mig för att de andra gått längre och var duktigare ;p ångrar det lite nu med tanke på att det är så sjukt kul , man blir riktigt taggad och det är riktigt bra motion ! min lärare kom fram till mig och frågade om jag gått i gymnastik, hon tyckte tydligen att det syntes på mig, eller mina rörelser ? kan jag väl inte direkt hålla med om med tanke på att jag knappt kan rondat längre på tumbling golvet.. men har hört fler som sagt det förut så då är det väl så. för har man väl gått i gymnastik en gång så sitter det liksom kvar i kroppen på något sätt. för att man minns hur man brukade göra tex en handvolt eller frivolt och bara man kör det någon gång så kommer man in i det igen. sen bara en sån sak som att lägga sig på ryggen eller sätta sig på studsmattan var coolt för vissa, för det var typ bara jag o nån annan som kunde det ;p men det var lite kul att hon frågade :P ångrar mig att jag inte började igen , men men. har lovat mig själv att jag ska tvinga mina barn att börja i gymnastik, haha. för det är en as kul sport!

nu är jag typ helt död för att vi var där hela eftermiddagen och körde massa grejer plus att jag sprang en runda direkt när jag kom hem.. så ikväll lär jag somna gott. nu måste jag plugga instuderings frågor till organisations provet som är nästa vecka.. har precis skrivit klart min&rebeckas utvärdering till vår idrottslektion, så duktig är jag (y)

btw, på lördag kommer Whitney från The hills nya serie The City på MTV. kl 18.10 - bänkad framför tvn jaao ! :D
lägger in lite bilder från dagen i ett annat inlägg, för detta blev så långt x)

 
första bilden är imorse när jag var påväg till bussen, andra bilden
jag tog nyss utanför mitt hus, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0