* galen kväll

igår blev en helgalen kväll. inte riktigt så jag trodde det skulle bli eftersom att joakim sa att dem skulle ha chillkväll med film och lite dricka, men det spårade ganska så snabbt xd
vi tog iaf bussen vid 20 över 9 till hylte, bussen stannade inte på den hållplatsen vi skulle av på så vi fick åka vidare 2 hållplatser till, och då hade han som skulle hämta oss kört efter bussen o undrat varför bussen stannade men ingen kom ut ? haha. vi åkte en lååång väg ut iskogen, det var verkligen bara skog ! tog typ en kvart att åka ut dit där han vi skulle till bodde. dit hade jag aldrig flyttat x) när vi kom dit satt dem nördarna och spelade tvspel och det var ju sådär lagom roligt att sitta och kolla på så vi bestämde oss för att kolla på film istället, american pie - the naked mile! den är så jäkla rolig :P haha lätt den bästa av de filmerna. när den var slut så kände vi inte för att vara kvar ute i skogen längre utan björn körde tillbaka till hylte, som typ klassades som "centrum" jämfört med där vi vart innan, kmr inte ens ihåg vad de hette? ;p vi åkte hem till björn och började festa till det lite där. då var klockan kanske halv 1. och sista bussen hem till oskarström gick 01.20 så vi sket i att ta den eftersom att vi nyss kommit dit. men det fick vi ångrat senare, då bella ringer till sin mamma klockan 5 på morgonen och gnäller om att hon ska hämta oss? hahah wtf klockan var 5. min mamma hade nog cuttat mig lite grann om ja ringt vid den tiden ;) höhö ^^ men iaf eftersom att bella gnällde så mkt så kom hennes mamma till slut. jag var hemma vid halv 6 och då däckade jag direkt i sängen, för fyfan vad trött jag var! soova länge tänkte jag då men nejnej, då vaknar jag vid halv ELVA i morse, uuuh trodde inte mina ögon. och jag kunde verkligen inte somna om. riktigt irriterande! så vi vet ju vem som kmr somna tidigt ikväll :p fast är inte jätte trött men kommer antagligen bli det. meen, det var iallafall en trevlig kväll igår med nytt folk vilket alltid är kul. jag och bella med 4 killar, så det brukar vara ? haha. det gillar vi! nähe, nu ska jag gå ner och äta någonting eftersom ja inte gjort de idag.. hörs nog imorgon, slutar tidigt då =) pussochkram

bilder från igår kommer så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0