* fredag :D

det första jag möttes av när jag kom innanför dörren idag var min lillebrors underbara musiksmak - hårdrock!!!!!!! jag trodde jag dog eller något. att höra det där oväsendet gör mig bara på dåligt humör!! hur fan kan man vilja lyssna på skiten? det är ju bara skrik och man hör inte ett enda ord vad dem sjunger? näe jag ska nog få ändring på det dära, i detta huset ska det inte spelas någon hårdrock, punkt slut!! jag frågade honom varför han lyssnar på sån skit och då säger han att han gillar basen? soooo lyssna på techno då eller vafan som helst x) haha jaja..

sitter här och äter marabou digestive nu, ajaj inte bra! men riktigt gott, och jag måste ju ha något att få energi av när jag har ett stort prov att plugga till.. gick till skolan mot min viljan&ork imorse, hade bara en lektion på en timme så kändes lite onödigt, men jag gick ändå! så nu är jag hemma igen efter 1 timmas skola och ungefär 2 timmars resa.. yeah! men så är det att bo utanför.
vad ska alla hitta på ikväll? jag hoppas på fest eftersom att imorgon blir det bara hemma kväll då jag ska passa min lillebror! skriver nog senare. pusss

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

haha då är de ju ingen ide :)

2009-03-13 @ 18:32:02
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Matthew

Hård rock e ju bra (A)

2009-03-13 @ 21:32:21
Postat av: Victoria

Hej hej! :)

Jag såg att du komenterat min testblogg för ett tag sen (den jag gjorde till dessie)

Om att du var intresserad av en ny design, är du de fortfarande? :)

Maila mig isf, mailen finns på min blogg.



Puss

2009-03-14 @ 14:22:51
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0