* friday

idag har varit en mycket trevlig och händelserik dag, började med skolan klockan 9.15 och sen har det bara rullat på! hade engelska där vi knappt gjorde någonting. vi läste genom en text sen resten av lektionen fick läraren något frispel så lektionen spårade totalt xD Lorraine bad Pontus att visa hur Anders Hübel (vår föredetta historia lärare) beter sig mot oss i klassen. Så hon lägger fram sin mobil på bänken och börjar hålla på med den, då kastar Pontus ner den på golvet, för att visa vad Anders hade gjort! hahah så bäst! För det är verkligen så han hade gjort också :p när lektionen var slut så läste jag och rebecka upp våra tal för Lorre, det gick bra! Sen hade vi matte och organisation. på matten sprang jag och rebecka mest runt i skolan, allt annat än att jobba matte iaf. organisationen lika segt som vanligt ! när vi hade slutat vid halv 1 så åkte jag och jonna in till stan och fikade på espresso med joper & andré =) satt där i en timme sen åkte jag med bussen hem. snäll som joper är så bjöd med mig på fest ikväll, i åled ! ;D så ska ta med mig bella och festa till det lite. sen imorgon blir det hem till malin i klassen med alla tjejerna :)

förresten, igår kväll satt jag och mamma och pratade lite. så nämner hon något om min blogg. så frågar jag varför hon läser min blogg? hon ba; men vadå, den är väl till för allmänheten, varför skriver du annars? ;p jag ba; mjoo, mina vänner kanske men inte till dig xd så hade tydligen hennes jobbarkompis läst någonstans att jag delat en cigg med maggan? say what? jag har inte skrivit någonstans , vad jag kan se , att jag har ens nämnt det? aja inte för att det spelade nån roll för jag röker inte men såklart att jag har smakat, flera gånger. det står jag för. men att dem sitter och läser genom typ, alla mina inlägg? för det där var i början på februari. haha jaja läs på ni ;) välkommen till min underbart "braiga" blogg, höhö!

nähe, nu ska jag göra något vettigare. så som att kolla på the hills sen ska jag faktiskt börja fixa inför kvällen. blivit lite krångel så måste försöka reda ut allting :S vi hörs imorgon! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0