* start of the week

imorse när jag vaknade så var jag skit trött !! eftersom jag bara sovit 5 timmar natten innan. men jag tvingade mig själv upp vid 20 över 7 och hade då bara en timme på mig tills bussen gick, men jag hann! hade bara två lektioner i skolan, engelska och matte. på engelskan hade vi oförberett prov :| det var svårt men jag hoppas jag får G iaf.. när jag slutat 11.45 så följde jag med jonna för hon skulle klippa sig :) jag tänkte att det typ skulle ta mer än 2 timmar eftersom att hon skulle färga det också men det tog bara ca 1 ½ :p efter det så var vi as hungriga så vi gick till mcdonalds och tjockade oss, inte bra inte bra! men har faktiskt inte ätit där på hur länge som helst, för äter inte deras skabbiga hamburgare längre! så jag tog chicken nuggets och pommes med vitlökssås :D nog om mat, höhö! efter käket gick vi runt lite istan, jag hittade ett par jättefina vita tygskor på dna, eller jag har sett dem innan men idag bestämde jag mig för att jag ville ha dem, så ska köpa dem när jag får pengar igen =) sen hittade jag vääärldens finaste klänning på vila, men vågade inte ens kolla vad den kostade (a) men fin var den iaf. senare så var det tänklt att jag skulle åka hem med 16.05 bussen, men fick lite, ehm, hinder. höhöh ! x) räcker att jonna vet.. så, där har ni min trevliga dag med bästa jonna :D nu ska jag återigen äta, men dock inte någtot onyttigt så jag behöver inte få dåligt samvete. hare bra gott folk! pusss <3


rip underbara sötaste Tyzy :'( :'(    1999-2009 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: bella

ååh min underbara älskade hund :'( vila i frid hjärtat mitt <333

2009-03-02 @ 20:24:23
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: bella

sv: ååh klart att du är ett bra stöd, vet att jag alltid kommer ha dig och det gör mig glad. Älskar dig hjärtat! och jag är tacksam att jag har någon som dig. / din bästa vän bella

2009-03-03 @ 19:10:56
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Hulda.

<333

2009-03-03 @ 22:24:35
URL: http://sexibexii.blogg.se/
Postat av: bella

haha ja fats kanske inte det roligaste att läsa om =) <333 när ska vi ses? :O LOVE YOOOU <3

2009-03-04 @ 15:19:49
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0