* dra åt helvete !!!

jävlacpidioter!! aah vad jag är arg just nu. min ipod blev snodd på festen i fredags, egentligen märkte jag det på bussen hem i lördags morse men tänkte inte på att kolla efter när jag kom hem eftersom att jag var så trött, sen kom jag på det igår kväll att min ipod inte låg i jackan när jag skulle ha den. och sist jag kollade så låg den i jackan och det var i fredags eftermiddag.. alltså blev den snodd i fredags kväll. och då undrar jag bara , vafan är det för fel på vissa folk ?! seriöst, varför kan ni inte skilja på mitt och ditt? är det så svårt att låta andras grejer va? tycker nästan lite synd om er som inte har någon moral överhuvudtaget eller inte någon uppfostran från era såkallade "föräldrar" !!! aah så irriterande, fan att jag inte märkte det samma kväll. men jag ska polisanmäla det och skicka in till länsförsäkringar så jag iaf får pengar för den. visst, polisen kommer inte att kunna få tag den/de som snodde den bara för att jag polisanmäler men det var som pappa sa, vi startar iaf ett rykte. med tanke på att pappas moped blev snodd förra året av just hyltebor så kommer detta kanske bara göra snacket ännu värre om hyltebruk. jävla skithåla, ska aldrig mer sätta min fot där. och ja, jag är helt säker på att det var någon från hyltebruk som snodde den eftersom att det bara var personer från hylte där. pissdag !!

något positivt var iaf att utvecklingssamtalet gick bra, annars vill jag helst bara att denna dagen aldrig existerat, IDIOTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0