ciao!

godmorgon?
det blev rätt sent igår.. vid 3 började jag, robin och isak gå hemåt, var hemma här vid halv 4 ungefär. men det var en kul kväll så det var värt det. äntligen fick jag sova ut idag, vaknade vid halv 12. skönt! det blev en hel del singstar igår, och inte för att skryta eller så va men jag vann ALLA gånger utom 1 ! hah ;) jag kanske inte är så jättedålig på att sjunga ändå ? haha ..

nu sitter jag här och kollar på hannah montana ;p är ensam hemma för mamma och de andra är på hundutställning i malmö. men kände att jag inte orkade följa med denna gången, behövde sova och sen måste jag plugga med! funderar på att gå en runda lite senare också. annars har jag inte så mycket mer att säga, skriver antagligen en inlägg imorgon om jag har något vettigt att skriva! :P

jag undrar bara - vad är det här för väder? jag vill ha sol och 10+ grader :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0