* bilder från gymnastikens hus

  
  
   
 

en mycket rolig dag med en lite speciell klass, haha! en klass för sig med andra ord. det blev lite krig i gropen då lejla började kastade massa skumgummi grejer på mig , detta resulterade i krig. men kul hade vi och det var ju det som var huvudsaken. var tusen gånger roligare än en "vanlig" idrotts lektion med carina, hoho hoppas hon inte läser det här men det skulle jag nog inte tro.. gymnastik är allt skoj! :D

hur mycket ni än står på , kommer ni aldrig att nå upp till våran nivå ;) höhö sådeså!

förresten, hannah montana bilden fångade jag upp på bild vid norra station! lite kul att dem har såna affischer överallt x) men jag lovar, jag ska inte missa det!! imorgon klockan 5, utan att ens kollat på affischen ;) disney channel i mitt <3 .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0