ändrade planer

nu bär det av ner till snövit på en liten fest. vi är bara några stycken men det kan nog bli kul ändå! och jag som verkligen hade planerat att inte göra någonting alls idag, bara ligga och kolla på tv och tjocka mig.. men nejnej, man får ju som sagt inte alltid som man vill. haha! han bad så snällt att vi skulle komma så jag var extra snällis idag! har suttit här och druckit flera glas cola för att piggna till lite iaf, höhö! och för att kunna hålla mig vaken tills senare. men det ska nog gå bra nu. nu kommer snart hampe, robin, isak & bella hit så ska vi ha följe ner, så måste fixa det sista! ha en najs lördags kväll så hörs vi imorgon :) pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0