* alla dessa mejl ..



ibland undrar man ju.. hur klarar deras server ,eller vad man ska säga, av all den här traffikeringen som detta måste orsaka? vafan 21 jäkla mejl med bara massa onödiga saker. " han eller hon kommenterade din bild, hon har också kommenterat sitt foto, den har bekräftat din vänförfrågan på facebook" mjoo jag tror nog att jag fattar. det hade räckt med ett mejl (om dem nu har behov av att skicka ut några alls) där det stod ungefär; du har nya uppdateringar på din facebook , eller något sådant. men nej tydligen inte, alltid ska det överdrivas. 21 mejl som jag inte ens läser utan bara raderar för att man blir så irriterad och till slut blir inkorgen proppfull! jaja, säger bara dagens i-lands problem .. haha! men facebook är en helt okej sida så får väl stå ut med alla dessa extremt onödiga mejl dåra .. någon som känner samma sak ? x)

tack för mig och godnatt gott fok. hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0