* 3 år - and we still miss you so much ..

idag är det 3 år sedan min bästa väns pappa dog.. jag kan än idag inte förstå att han inte är här med oss längre,det känns så overkligt på något sätt. den 10/3-06 är dagen jag aldrig kommer att glömma. telefonsamtalet jag fick den morgonen gjorde min helt svag i hela kroppen. jag visste inte vad jag skulle göra, trodde du skojade med mig först. men förstod ganska så snabbt att du var allvarlig.. jag minns varenda ord som igår, det var så hemskt! vad gör man? det finns inget man kan göra, bara visa att man verkligen finns där när det behövs. och det hoppas jag att du gjort dessa 3 åren, att du verkligen känt att du kunnat komma till mig om det varit något, oavsett när eller var. för jag skulle aldrig svika dig , jag kommer alltid finnas här vid din sida när du behöver mig som mest <3

minnena vi har ifrån stjärnarp kommer alltid att finnas med mig genom mitt liv, det är något som har betytt väldigt mycket för mig och mycket tid utav våran barndom spenderades just där.. det stället var så speciellt på något sätt, går inte riktigt att sätta ord för det. men så fort man kom dit kändes det som att alla problem försvann på något sätt. man var alltid i trygga händer och kände sig alltid så hemma där. älskade den stämningen, trots att varken du eller jag var speciellt förtjusta i skogen så ville vi alltid leka där och trivdes som fiskarna i vattnet. vi brukade gå långa promenader med hunden eller rida ut i skogen men hästarna, bara göra sånt som vi tyckte var kul.
detta är ju förstås bara ett utav alla tusen minnen vi har tillsammans. alla resor, våran uppväxt tillsammans, vår skoltid, allt vi gjort tillsammans betyder så himla mycket för mig. kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig. det skulle kännas jätte konstigt om inte du varit i mitt liv för vem skulle jag då ha upplevt allt det här med? du är min själsfrände och är så lik mig på så många sätt, jag ser liksom mig själv hos dig. vi hör ihop, bella&josse - josse&bella det är så det ska va! så det alltid har varit. trots att vi har bråkat en del när vi var mindre så har vi alltid hittat tillbaka till varann, och det tror jag vi gjort utav en anledning.. we are meant to be best friends , helt enkelt :) jag älskar dig så extremt mycket och du kan alltid räkna med mig! / din bästis josefine erika andersson (v)


Kommentarer
Postat av: bella

ååh hjärtat! du är den bästa vän man kan ha och jag är så glad att det är just jag som fått chansen att få vara din bästa vän! Ingen rebecka utan sin josefine <3 kommer alltid vara du och jag, genom eld och vatten så kommer jag alltid att stå vid din sida och stöttar dig när du behöver det som du stöttar mig. Jag älskar dig bästa vän, nu och föralltid <333

2009-03-10 @ 10:03:58
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0