090325

lååång dag har det varit idag. gått istan hela eftermiddagen först med jonna och sen med emelie och philip. följde med jonna och tog en spruta, läskigt såg det ut, glad att jag slapp! haha. sen mötte jag emelie & philip på mc och vi åt där. sen gick vi vidare till Vila för att jag skulle visa emelie en klänning som jag kollat på där länge, verkligen hur fin som helst. lägger in två bilder på den här nedanför! sen blev det lite annat kul, en tröja på cubus och skor från dna. hann inte med så mycket mer eftersom att jag åkte med mamma och amanda till skopunkten sen. nu är jag hemma efter att gått runt en evighet inne på maxi, mamma är hopplös att handla med! ;P men men. hinner inte skriva så mkt för ska äta räkmackor nu :D gottans! hörs nog imorgon, som sagt - busy busy !! pusssssssssss <3





 
love it! <3
men jag är hur blek som helst, fuult. måste sola!!

Kommentarer
Postat av: bella

den klänningen är så jäävla fiin! :) <33

2009-03-26 @ 16:05:05
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0