* 090211

hej alla glada! idag har jag bestämt mig för att våren kommit, demonstrerade och tog mina vita tygskor på mig trots att det bara var 1 plus grad imorse.. snart åker skinnjackan på med (y)

som jag sa innan så kollade vi på fn-rollspelen i skolan, intressant men lite långtråkigt efter ett tag så jag gick därifrån efter ca en timme.. efter det hade vi 2 lektioner sen slutade vi. då åkte jag och jonna in till stan och gick runt lite och jag köpte det jag nämnde innan ;p tog bussen hem vid halv 3 och direkt när jag kom hem så gjorde jag mat, var svin hungrig. efter de var det bara att sätta sig och plugga organisation, suck! så tråkigt, men har prov nästa fredag så måste få in allt i skallen tills dess. sen idag fick vi ännu en uppgift att göra, gaah tycker dem inte vi har tillräckligt med saker att göra i skolan eller?! jaja får väl tänka på att det inte är så jätte långt kvar till sommarlovet, faktiskt exakt 3 månader idag, kom jag på typ, nyss xD såå härligt! kan inte vänta. mhhmm, men nu ska jag äta kvällsmat, och påtal om mat - jag och jonna åt inte mc donalds idag, fast det lockade en del då båda var utsvultna, men nej då vi var så duktiga att vi hoppade det denna gången * lite stolt * ! sen om det kommer något vettigt på tvn så kollar jag väl på de, annars får ni alla ha en fortsatt fin kväll :)

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

man hittar om man letar ;)

2009-03-11 @ 19:01:09
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0