* 090210

jag vet aldrig vad jag ska skriva här i bloggen, dem dagarna det inte händer något speciellt.. känns så tråkigt att bara sitta och skriva vad man tex gjort i skolan, för skolan är så tråkig ! haha. vad vill ni som läser min blogg veta ? fråga på bara om det är något ni undrar ..

iaf, idag efter skolan tog jag bussen till mammas jobb, var där i kanske 50 minuter sen åkte vi och hämtade bella sen hem till henne :) vi åt tacos och kollade på film, till det tjockade vi oss med chips, grönsaker och dipp.. huhu ska sluta äta onyttigt nu, eller ah försöka iaf ;p vi kollade på filmen bedtime stories, den var helt okej! nu tänkte jag gå ner och duscha och sen se om det är något bra på tvn ikväll.. börjar tidigt imorgon, redan 8.15 :/ men slutar vid 1 så det är ju skönt! hörs så. puss / j


skriver en liten rad till anders också. eftersom att det är 3 år sedan idag.
vi tänker på dig och hoppas du har det bra där uppe. du är saknad! <3


Kommentarer
Postat av: idaa

TACK för din kommentar!!! :)

2009-03-10 @ 22:35:27
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0