090605



Dagens humör: bra, men lite sur över det extremt dåliga vädret..
Dagens borde: plugga till det sista provet som jag har nästa vecka
Dagens frisyr: lockigt :)
Dagens klädsel: det ovan + leggings
Dagens planer: ta bussen in till stan vid halv elva och sova hos emelie, upp klockan 6 imon (!!)
Dagens materiella vill ha:  kläder
Dagens komplimang: en massa för mitt hår! som ni ser på bilden så hann jag tillochmed locka det i morse, huhu :) belv faktiskt ganska nöjd själv!
Dagens längtan: soleen
Dagens fundering: om jag ska sova hos emelie eller inte ikväll, men nu har jag inget val.
Dagens beroende: tuggummi
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens personer: jonna och josefine <3
Dagens tidning: VeckoRevyn
Dagens låt: Beyone - Broken Hearted Girl

Som sagt, vid halv 11 åker jag in till stan och sover hos emelie. vi måste gå upp vid klockan 6 imorgon eftersom att vi ska bli sminkade och stylade av en kompis till emelie, som ska ha sitt seminarie i styling och då ska vi vara modeller för det. så ja, lär inte bli någon uppdatering imorgon om jag inte har något kul att skriva senare på kvällen, för ska nog iväg efteråt också. så har jag lovat att komma in till stan och visa jonna och jossan min sminkning (y) men vi hörs helt enkelt imorgon eller på söndag, ha det fint så länge ♥

Kommentarer
Postat av: bella

SNYGGO <3<3<3

2009-06-06 @ 19:24:04
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0