partyy!

igår var det fest hemma hos jossan, när jag kom dit var det redan ganska mycket folk, sen trillade det in fler med tiden. både folk man kände sen innan och några man aldrig träffat förr, alltid kul! som vanligt så spårade det liite så som krossade glas, spillde öl över hela golvet osv :p men det ordnade sig som tur var ändå. jag hade det iallafall hur trevligt som helst. tiden gick så jäkla fort så när vi skulle gå ut och ta lite luft så var det helt plötsligt ljust, precis som det är när man går till skolan. men hoppsan då var klockan redan halv 4. haha tiden hade bara rusat iväg, kändes inte alls som att man varit där så länge. så då började vi avrunda och dem flesta gick hem runt 3 halv 4 då någon gång. men vi kom inte därifrån förrens vid halv 6 ungefär. jag, jossan, oscar och coffe skulle sova i en lägenhet som jossan har nu i 1 vecka, och det var inte det roligaste att GÅ dit halv 6 imorse, dessutom med 1 hund + två sneseglare till killar som var segare än tåget xD idag har man iaf en hel del roliga filmer från denna vandringen, fick mig ett gott skratt när jag upptäckte dem imorse, kanske lägger ut nån sen xP när vi väl var framme har jag inte en aning om vad klockan var, men skulle väl gissa på runt 6 eller något sånt. men vi kände inte för att gå in just då så vi satte oss på trottoaren och softilerade, haha. hoppas ingen såg oss för det måste sett jävligt mobbat ut.. så aa, ni kan ju kanske gissa hur mkt sömn jag fått inatt. två terrorister springer runt med hårfön och skriker "jobbigt va, jobbigt va!!" ända tills vi får spel på dem. men inte tog det slut där, nej. så jag har väl sovit i sådär 50 minuter kanske, MAX! är riiiktigt trött idag, har somnat flera gånger i soffan, men bestämt mig för att inte gå och lägga mig för då kommer jag inte kunna sova bra inatt ;p vid halv 9 imorse så tog jag mig en tripp in till staden, inte en kotte där. fick sitta och vänta på bussen i typ 40 minuter (y) mindre kul var ju det då. trots allt så är detta en kväll värd att minnas, hade riktigt kul och jag kan konstantera att jag har verkligen världens bästa vänner! <3
slänger in lite snygga bilder också ;)

                          
inte den blekaste aningen om deras  mongo-oscar som har terroriserat mig hela
namn, men dem var trevliga iaf!           natten/morgonen, morr!

  
daans!                                yeey            den jäkla fransklänningen fastnar verkligen i ALLT! 
                                                                   skitjobbigt.. 
  
shakee iit                             coola ligan?                     poppis kanske. hahah!

   
hahaah, jomenveesst    (?) elsa storsnarkarN!        fräääscht!

 
 
klockan 7 imorse, måttligt roade - med solbrillor och moderaterna - reklam
så det står härliga till! det är typ nu man börjar undra varför vi hade solglasögon på oss
när det inte var någon sol överhuvudtaget, hahah. så jäkla kul! josefinorna säger jag bara!

 
det gick mindre bra för mig, ser det ut som iaf!

 
de e naajs!  

nähe, nu orkar jag inte lägga in fler bilder. trots att det finns en hel del fina som inte visats, hahah! kanske lägger upp en film imorn eller något, nu ska jag kolla på tv! puss och godatt, för jag lär ju somna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0