Make up & Fotografering 6/6

Har inte haft ork eller tid till att blogga på några dar nu.. men tänkte skriva lite om gårdagen iaf eftersom att det hände en del då.

dagen började med att klockan ringde 6, motvilligt gick jag upp och klädde på mig. skönt att slippa sminka sig och fixa håret, eftersom att hon skulle göra det där! sen tog jag och emelie bussen till studion där vi skulle vara vid 6.40. kändes konstigt att vara uppe så tidigt på en lördag! väl där så började Lina sminka mig direkt, det tog sammanlagt ungefär 3 timmar.. håret och sminket höll hon på med ända till klockan 10 då första fotograferingen var. det kändes speciellt att sitta där och bli fotad av ett proffs, men samtidigt var det jättekul! såhär fortsatte det hela dagen och jag och emelie köre varannan gång, så vi fick 2 olika sminkingar och håruppsättningar var. jag blev supernöjd med mitt och det tror jag att emelie också blev :) lägger in några bilder "backstage" eller vad man ska säga.

   
   
  
  
   

Make up & styling: Lina Karlsson
Fotografering: Silvia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0