the hills

Nu har trailern till The Hills säsong 6 äntligen kommit ut. Ååh jag kan inte vänta, vill se nu! tråkigt bara att Lauren inte ska vara med längre :/ och jag har heller aldrig  tyckt om Kristin Cavallari, så det ska bli spännande att se hur det går med henne i serien istället ! hills är verkligen den bästa serien någonstin, alla andra "verkliga" serier på MTV är bara så genomskinliga och extremt dåliga.. till exempel det där "next", hur bra är det på en skala liksom? eller room raiders och allt vad det nu heter. Nä, mer the hills på mtv, tack! det skulle nog uppskattas mer. och så får dem gärna börja sända säsong 5 snart också men eftersom att USA redan har sänt alla så har jag sett dem på amerikanska MTV, men har inget emot att se dem igen! Någon mer än jag som bara älskar the hills? ♥




ni kan se trailern här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0