SOMMARLOV

äntligen är det här - det efterlängtade sommarlovet!

kvällen började med förfest hemma hos malin vid klockan 5. sedan tog vi bussen halv 8 som de flesta andra också tog, bland annat bellsi :D <3 hade det jättetrevligt igår hemma hos filip. det enda som var lite tråkigt var att det regnade så sjuukt mycket. ett tag verkligen öste det ner, och vi var ju mestadels utomhus, fast under partytält som tur var! vi dansade och drack oss glada hela kvällen lång ända tills vid 12 - halv 1. då tog jag och 5 andra en taxi hem, jag gick till lägenheten och fick sova där helt själv, läskigt! dessutom så kunde man inte låsa dörren, för låset krånglade. och jossan kom aldrig hem heller eftersom att ingen annan ville ta taxi osv.. men jag överlevde ju som tur och sov riktigt skönt. vaknade vid 9 ungefär. glömde tyvärr kameran hemma så tog inga bilder alls! men lägger ut några när jag fått dem utav andra! hoppas ni alla hade en trevlig avslutning iaf trots det tråkiga vädret. tycker synd om studenterna med, ösregn precis hela dagen! nej, nästa år så KRÄVER jag sol på min student !! det är liksom once in a lifetime och då ska inte regnet få förstöra den dagen! men iaf grattis till alla fina & glada studenter :D

igår sjöng vi dessutom för första gången - vem vill vara etta nu, ingen ingen, vem vill vara tvåa nu, ingen ingen alls. vem vill vara trea nu, alli allihopaaaa (8) hahah, som man längtat efter att få sjunga den eller, säger bara 1or och 2or på sannarp, jag tycker synd om er inför höstterminen :D peace out !


jonna, filip & jag igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0