Marley & Jag

har precis kollat klart på filmen Marley & Jag. den var väldigt bra men lite sorglig i slutet :') och nu vill jag bara ha en golden retriever ännu mer. fast dem säger att det är en labrador i filmen men jag tycker det ser ut som en golden :p ni som tycker om hundar borde kolla på den!

annars då.. jag och amanda åkte in till stan vid halv 12. mötte upp mamma för att amanda skulle byta lite kläder. sen ringde även min pappas förra tjej och frågade om vi ville äta med henne, så det blev mc donalds vilket känns för jag är fortfarande mätt! har inte några planer för resten av dagen, känns som att jag håller på att bli sjuk för jag är helt seg i hela kroppen och orkar knappt inte göra någonting.. nyser hela tiden också vilket jag alltid brukar göra innan jag blir förkyld. men jag hoppas verkligen på det bästa för jag ville inte vara sjuk nu när jag ska börja jobba, bara jobbigt! och en annan sak, jag måste verkligen vända på dygnet lite.. igår gick jag och la mig halv 1. inte bra med tanke på att jag ska upp 5 på måndag! ska göra mitt bästa idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0