lista mitt i natten

Dagens frukost: en macka
Dagens händelse: Michael Jacksons död :(
Dagens planer: vi snackar morgondagen nu alltså?.. hm, med tanke på att det ska bli typ 30 grader så finns det bara ett ord - stranden!
Dagens vill ha: stranden
Dagens saknad: alla som man träffar varje dag i skolan, speciellt josefine !
Dagens drog: michael jackson låtar
Dagens tråkigaste: m.js död =(

Dagens finaste: vädret

Dagens önskan: u wish you know..

Dagens måste: nathing.. eller jo, mamma bad mig vattna blommorna innan, hah

Dagens dricka: mineralvatten
Dagens köp: tuggummi isf
Dagens mat: tacos <3
Dagens sjuka: ingäät
Dagens kärlek: till nära & kära :)
Dagens mående: finemang
Du har på dig: trosor och tshirt
Du längtar efter: morgondagen så att jag kan sola
Dagens låt: man in the mirror - michal jackson
Dagens dusch: eftermiddags
Dagens frisyr: plattat
Dagens smink: solpuder och mascara

nähe mina vänner, om 3 timmar har jag varit uppe i ett helt dygn, så jag säger nog godnatt för mig nu! skriver kanske imorn om inte vädret är allt för fint ;) godnatt ♥

 
bilder från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0