lista

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel?
hm, 3 år äldre tror jag
Vad tycker du om kärlek? ibland bra, ibland skit
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? saknar flera <3
Har du svårt för att bli kär? ja !
När kysste/hånglade du med någon sist? förra helgen
Ångrar du det? var inte speciellt seriöst så nej
Är du singel? jao
När fick du senast en komplimang? igår av nån random kille x)
Har du hånglat med någon av samma kön? yeps

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös:
nej, som tur va
Hånglat med nån riktigt ful: haha, nae det tror jag inte
Hånglat med fler än 50 pers: naee
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? om jag har !
Gjort något du verkligen ångrar? ehm, jaa
Varit nykter på nyårsafton? när jag var liten ja
Åkt ambulans? nepp
Gjort nåt olagligt? javisst
Blivit polisanmäld? nja, det var mer vårat "gäng" som blev det när vi var små rebeller här i vrenninge , höhö
Slagit ner någon? min syster? haha
Skämts över dina föräldrar? när man var liten kanske, men aldrig nu
Skämts över dig själv? säkert
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart
Tar du droger? ah precis ..
Dricker du? neeä, vad får någon att tro det .. ? jag är en duktig flicka, hoho
Vilka kläder sover du i? trosor och tshirt
Varit kär? jepp
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ah, eller det vet jag ju inte riktigt, men det har känts så iaf
Är du ensam nu? på övervåningen ja, men är folk där nere
Vill du gifta dig? om jag hittar den rätta så ja!
Vill du ha barn? kanske

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng?
jag
Såg dig gråta? jonna
Fick dig att gråta? ..
Du delade en cigg med? amanda tror ja
Du gick på bio med? bella, lisa & ronja vare nog
Skällde på dig? mami

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? grät förut när jag såg på filmen Marley & Jag , så sorglig i slutet (a)
Kramat någon? Ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? mc mat
Sjungit? yao
Saknat någon? mm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0