godkväll/natt

har verkligen inte hunnit skriva. vart mycket på senaste tiden!
igår var jag iaf med jossan, jonna och emma, hade en liten tjejkväll (fast senare kom också Valon x).. vi åt god mat och satt o snackade :) kom hem vid 10 och var supertrött. sängen lockade och jag somnade direkt.

idag har varit en mktmkt bra dag för mig, om man bortser från vädret då såklart - ösregn.. jag fick reda på mitt betyg i tre kurser, och vet ni vad? MVG i alla !!! OM jag blev glad och stolt över mig själv eller. Ämnena var personlig utveckling, organisation och psykologi B! helt otroligt, så som jag kämpat med allt i dem kurserna så förtjänar jag faktiskt det. till en början trodde jag faktiskt inte på mvg i psykologi, men jag försökte mitt bästa och det gav ju resultat! mamma blev även stolt över mig såklart, alltid kul =)

efter skolan åkte jag hem en stund till jossan i lägenheten.. vi satt och käkade ben&jerry och kollade på legally blonde 2! nu är jag trött som en jag vet inte vad och behöver sova. ska upp klockan 6 imorn :| avslutningen börjar 8.30.. anledningen till det är att jag ska locka mitt hår imorgon, vilket kan ta lite tid. kan inte fatta det, imorgon vid den här tiden har jag SOMMARLOV och efter det börjar jag fan i TREAN! :O helt sjuuukt. ska bli så kul och jag längtar supermkt.

hinner inte skriva något imorgon så ni alla som har skolavslutning får ha en trevlig dag/kväll, det ska jag ha!
PUSS & GODNATT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0