första juni

Idag är det första juni och sommaren är äntligen här! det är lika varmt ute igår som idag så jag ska snart gå ut och sola.
Jag vaknade för ungefär 40 minuter sedan av att jag grät.. drömde att en kille i min förra klass dött :O det var jätte läskigt för allt var så verkligt. usch! varför kan jag aldrig drömma normala eller roliga drömmar? bara mardrömmar hela tiden.

men nu har jag inte tid till att sitta här, måste ut och steeka! måste jobba på min baksida idag med, är ju helt vit där xD vi hörs kanske lite senare, efter jag pluggat lite också!


mina två sötisar är såklart med ute i trädgården :) ♥

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; haha man ser de ganska tydligt på topparna :P

2009-06-01 @ 14:50:26
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0