DONE

Fyfan vad jag är bra !!!! på bara två dagar har jag nu fått ihop mitt psykologi arbete på 3 sidor! är riktigt stolt över mig själv och så jäkla sköönt att det äntligen är över nu så jag slipper att ens tänka på det. ska skicka in det till min lärare nu ikväll så hon får det så snabbt som möjligt.. nu har jag bara en komplettering kvar från Psykologi A sen är jag klar med allt i 2an :D går inte att beskriva lyckan ju, haha! och idag är det exakt 1 vecka kvar tills skolavslutningen !!! längtar.



en riktig partylåt som antagligen kommer att spelas sönder i sommar xP


BTW, ikväll är det Mtv movie awards på MTV, bänkad framför tven !! kl 19.05 börjar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0