090627

igår somnade jag inte förrän vid halv tre tack vare en viss Tobias.. så är ganska trött idag om man säger så för blev väckt av buffy vid 7 först men sen somnade jag som tur var om! ;p

igår åkte jag, bella & amanda in till stan och satte oss på bulls uteservering, trevligt! :) vi tog bussen hem vid 12 och efter det satt jag bara vid datorn och kollade lite på tv. idag var det tänkt att jag skulle åkt till stranden men vädret är ju inte alls lika fint som dem sagt att det skulle va. så får se lite senare annars. sen ikväll kommer jonna hit och umgås med mig, jättelängesen vi träffades! <3 får se vad vi hittar på för något kul.

kan fortfarande inte släppa att Michael Jackson verkligen är död. känns så himla overkligt. hela dagen igår och hela förmiddagen idag har jag suttit och lyssnat på bara Michael låtar, dels för att hedra honom men mest för att dem är så jääkla bra ! det är helt galet, han har gjort så fruktansvärt mycket bra musik. jag får aldrig nog och kommer aldrig att få det heller! några av mina favoriter är;
- Man in the mirror (bästa)
- Black or White
- Thriller
- Bad
- Beat it
- Dirty Diana



helt crazy, finns ingen annan artist som berört folk såhär mycket! legend är bara
hans förnamn, han var hela världens kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0