min midsommar

har inte haft någon lust alls till att skriva här, och då gör jag ju inte det heller! vet inte varför men ibland blir det bara så.. tänkte iallafall ta och berätta lite om helgen eftersom att det var den bästa på länge!

midsommarafton - dagen började bra, ända tills jag går till bussen och upptäcker att bussarna går som en lördag.. arg som en jag vet inte vad gick jag hem och slängde grejerna, haha. men som tur var så körde min snälla mamma mig till stan istället! så iväg kom jag. åkte in till josefine innan vi skulle ta tåget. vid halv 5 gick tåget och redan är började det taggas till, shottade lite godsaker inne på toan (a) haha. efter nästan exakt en timme så var vi framme i helsingborg där vi skulle tillbringa dagen/natten. och jag ångrar inte en endaste liten sekund utav det dygnet. (eller okej lite kanske, några timmar dagen efter mådde jag så dåligt att jag bara ville försvinna, helt självförvållat men det var det fan värt!) vi hade så jääkla kul där nere. träffade massa nytt folk och alla var hur trevliga som helst. man får nästan en chock när man kmr ner där för alla är så övertrevliga, till skillnad från vissa i halmstad, hm.. men iaf, vi åkte hem till tobias&daniel som vi skulle sova hos. direkt när vi kom dit gick vi in på ett rum för att byta om till finare kläder och fixa till oss lite. förfesten drog vi igång redan vid 6 och körde ölspelet och några andra skaaunska lekar, som vi kallar det! helt sjuka och jag fattar inte varifrån dem får allt men kul hade vi iallafall. vi vann såklart över killarna då, höhö ;) vid 10 ?! ungefär, har inte så bra tidsuppfattning men ja ungefär. så gick vi hem till en tjej som fyllde år , jennie hette hon. supertrevlig! där var vi hela natten lång och dansade och blev bundisar med massvis av trevliga helsingborgare. efter några timmar där när fötterna nästan gjorde ont så gick vi tillbaks till tobias&daniels hus. där blev det efterfest med poolparty och dusch/bastu! 6 pers inne i en tvåmanna dusch/bastu är riktigt najs får jag lov o säga, + en hund också. hah galet! kvällen slutade med att jag och jossan slocknade i varsin soffa runt 2, lagom fulla (y) vaknade med världens huvudvärk dagen efter, verkligen inte kul. men jag överlevde det med och vi åkte in till helsingborg vid 1 och köpte pizza. sen gick tåget hem klockan 4. har verkligen haft världens bästa midsommar. helt galet, alla underbara människor man träffat, hela stämningen. helsingborg är min nya favvis stad nu! haha. ska ner dit igen när josefine kommit hem från england, om 5 veckor .. :( om det inte vore för att hon skulle iväg dagen efter så skulle vi nog stannat 1 dag till, för dem skulle festa till det på kvällen igen! men vi tar igen det den 1 augusti när dem kommer hit =) längtar !! hoppas att ni alla hade en lika rolig och minnesvärd midsommar som jag hade. om ni vill se bilder så kolla på josefineea eller min facebook, för orkar inte lägga in alla här med.

snart äre sängen igen, suck.. upp imon igen klockan 5, just great!  halvt död kom jag till jobbet idag och dessutom 10 minuter för sent för att cykelhelvetet hade typ punka. men men, ska bara jobba 14 dagar till vad jag vet så ska inte klaga, money money.
så nu säger jag godnatt för min del, fast det inte lär bli förrän om minst 1 timme! aja , vi hörs. take care ♥


älskar denna bilden, bara jag som är seriös ju ! men precis när jossan
satte sig på bilen så ba "braak" tror det är därför alla skrattar ! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0