090617

Jag har suttit och tänkte lite och kommit på att .. jag har verkligen haft världens bästa vecka! och lite till. Vad vore jag utan mina underbara vänner? seriöst ingenting. Från måndag förra veckan har allting bara flytit på. har mått så himla bra och sluppit tänka på allt tråkigt, så som skolan tillexempel. Men som synd var så varar det inte förevigt, jag börjar ju tyvärr jobba på måndag.. men sånt e livet, lite pengar skadar ju inte..

Och förresten, på midsommar, alltså om 2 dagar så drar jag och Josefine ner till helsingborg och festar järnet !! :D riktigt kul ska det bli. Tar tåget på eftermiddagen ner och kommer hem runt 4 på lördag, aaaah helt galet! impuls eller vad, haha. längtar.

Annars då, jag åkte in till stan vid 1 och mötte upp jossan & joper. gick till hello och köpte baguett sen satte vi oss vid nissan och låg där i någon timme. Sedan vidare till tågstationen för att köpa biljetter :) sedan hade jag och joper följe till bussen för jag skulle åka med mamma hem. Nu har vi precis varit ute med hundarna så nu ska jag kääka! vegetariska köttbullar, riktigt najs! :D vi hörs nog imorgon eller på fredag innan jag åker! :)

underbart.

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; ja de ska den göra, men den är så ny än så länge så vi får nog vänta ett tag :)

2009-06-18 @ 10:54:58
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0