090615

hejsan :) jag har inte haft internet på hela dagen så därför har jag inte suttit något vid datorn.. fast det var ganska så bra ändå för det har varit så himla fint väder och jag har legat ute och solat i princip hela dagen. gick en runda med bella förut också, tog på mig lite för mkt så svettades ihjäl :p just nu håller mamma på med maten och när jag ätit så ska jag cykla till bella. ska sova där med, får se vad vi hittar på för nåt :) och påtal om henne, så gjorde jag en söt liten sak som ni kan se här :)

mamma ringde till min morfar idag och tur var väl det, jag börjar jobba på måndag, klockan 6 !! uuh kommer inte vara den piggaste just då, inte min tid riktigt. men jag överlever alltid. när man väl kommit upp så är det inte så farligt. jag kommer antagligen att jobba 2 eller 3 hela veckor framöver sen kommer det att bli lite fram och tillbaka. någon dag kanske jag inte behöver jobba alls och någon annan kanske bara 6-12, 4 timmar. så det kommer nog bli ganska så najs ändå. för nu får jag pengar i juli med vilket man aldrig får annars ju! =)

nu är maten klar! vi hörs kanske imorn, ska antagligen till ullared på dagen så hörs på kvällen isåfall! puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0