090614

jaha, ännu en helg över. men det är ju sommarlov så alla dagar klassas i princip som helg, verkligen skönt!
mitt sommarjobb börjar antagligen inte förrens i början av juli någon gång.. så nu får jag njuta hela juni istället, men man har lite press på sig för man vet inte vad man ska göra på dagarna? man är ju alltid i skolan annars men nu känns det som att man måste ha något annat planerat varje dag :p men jag tänker ta dagarna som de kommer och ta det lugnt ibland. jag har iaf haft en superhelg som mestadels bestått utav festande! i torsdags var vi ju hemma hos filip och firade att sommarlovet äntligen är här, fredags kom jag inte hem förren vid 5 eftersom att jag sov i stan, så jag tog det bara lugnt på kvällen. igår var vi på lokalfest i folkets hus, kvällen började med förfest hemma hos bella vilket alltid är kul :) var hemma igen runt 2 och somnade på direkten! annars har det inte hänt något speciellt som jag tänkte gå in mer på, är inte riktigt på skrivhumör just nu.. lägger in lite bilder senare iaf, från gårdagen.




trodde inte man kunde sjunka så lågt,
riktigt dålig stil om det är så som jag tror ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0