090603

tjaa :) allt bra med er? med mig är det bara fint.. idag ha jag kollat på filmen flugornas herre och har även börjat på min analys om den, känns skönt. däremot tycker jag inte alls om den filmen, den är konstig och hemsk, inte min smak direkt!
idag började jag skoldagen klockan 10 med att lyssna på en liten föreläsning om projektarbetet som vi ska börja med nu i trean. vet verkligen inte vad jag vill göra om än men har som tur va hela sommaren på mig att tänka ut något bra. annars har det inte hänt speciellt mycket mer, psykologin var inställd så jag åkte in till stan istället. kom hem vid halv 4 och sedan dess har jag inte gjort något kul alls ;p endast 8 skoldagar kvar idag och det ska bli så jäkla sköönt med lov! aah går inte att beskriva. inget mer plugg = ingen mer stress. igår provade jag även kläderna som jag ska ha på mig då och jag tycker det blev bra faktiskt, ni får inte se det förrens den dagen jag ska ha dem ;) har nog inget mer kul att berätta, så återkommer när jag har det ! Puss / J



besöksrekord idag (y)



hittade en gammal bild på mig på datan, ja ni ser ju själva datumet.
haha alltid kul med gamla bilder, - maskerad i åledslokalen!


Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

sv. tack så mycket :)

2009-06-03 @ 21:33:53
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0