Midsommarafton 09 i bilder

Efter ett önskemål från ingen annan än min Mamma så hade jag nu tänkt att lägga in lite bilder från midsommarafton nere i Helsingborg, så mamma hoppas du blir glad nu när du äntligen får ta del utav den här underbara dagen! Vi hade det så sjukt kul och det är en dag vi sent kommer att glömma !

 























sen började det spåra lite.. pool party hemma hos Tobias och vi båda åkte i med
kläderna på , hahaha galet !!




dagen efter låg det av någon konstig anledning en massa handdukar där ute?! Tobias farmor kom dit och undrade om vi hade haft fest - "nej, vadå da? vi var knappt här igår ..." haha




Känn dig hedrad mamma, för här är bilder som inte visats för någon annan ;) om du vill se fler så kolla min facebook, Malin har ju mig som vän där så ;) PUSS ! ♥

Kommentarer
Postat av: Alina



Fin blogg :)

Besök gärna min & lämna en kommentar:

http://makesense.blogg.se

Kram

2009-07-14 @ 11:02:25
URL: http://makesense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0