Just nu: Michael Jacksons Ceremoni från Staples Center i LA

Idag är dagen då vi alla ska säga hejdå till Michael Joseph Jackson för sista gången.. Sitter och kollar lite på MJ's ceremoni just nu. sorgligt är det! känns fortfarande inte verkligt att han faktiskt inte finns här med oss längre, men hoppas och tror att han har det bra var han än är!

"thank you because you never stop, thank you because you never gave up,
thank you for gave us hope, thank you michael, thank you" 

har inte uppdaterat på ett tag, inte haft tid osv. men lovar att lägga in bilderna från helgen i slutet mot veckan, har min kamera hos en kompis så det är därför, men på den finns det massa smaskiga bilder ;) haha ! var helt säker på att den blivit stulen på after beachen i lördags, men så hade filip lagt den i emmas väska, ah sån tur jag har ibland, blev överlycklig när jag fick reda på det :p förhoppningsvis så är det min sista vecka nu, som jag jobbar heltid iaf. skönt! ska fortsätta att kolla på tvn nu, dem filmade nyss hans kista, usch hemskt ! :(

vila i frid michael jackson - king of pop <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0