första gången på stranden och första doppet i havet

har inte skrivit här på jättelänge nu pga att jag inte orkat eller haft tid. har varit så sjukt varmt den senaste veckan att jag inte vet vart jag ska bli av ! kan knappt sova för att jag svettas så mkt :p men ska ju bli lite svalare nu men ändå sol, ganska skönt med tanke på att jag jobbar i 35-40 grader varje dag..

i söndags var jag på stranden för första gången detta året, och badade även i havet. det var svin kallt men väldigt svalkande. vi var vid tylösand, eller någon kilometer bort där det inte är lika mkt fok, tylöbäck. där spelades sommartider och massa andra sommarlåtar, riktigt härligt vare! :) så trots att jag jobbat en hel del så har jag faktiskt fått lite färg, inte så mkt som jag skulle fått om jag solat varje dag iofs men lite grann. här kmr lite bilder från stranden!

underbart


fått lite färg trots allt! :)


träffade också pappa som har varit i thailand en månad!
han hade inte solat så mycket som ni kanske ser, haha jag
var typ brunare! ;)

vi fulade oss som vanligt och jag har lite filmer på det som jag kanske lägger in här inom en snar framtid, om jag vågar, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0