090716

hade en jättetrevlig kväll igår! :) började med lite förfest hemma hos rebecka, sedan vidare till gramos.
klockan 2 inatt blev det en liten promenad hemåt för mig och bella, trodde vi skulle bli kidnappade för att en bil stannade, det var faktiskt riktigt läskigt. men vi överlevde som tur va ;p idag gick vi in till stan vid 12 , mötte upp emma och jonna och sen käkade vi på mcdonalds, det var ett tag sen nu. och jag fick även tillbaka min älskade kamera som filip den klanten råkat lägga i fel väska förrförra helgen. som jag saknat den, tar ju kort nästan varje helg så har känt lite tomt nu när jag inte haft den :p så här kommer lite bilder från den helgen också! hoppas ni alla hade en trevlig kväll.

och juste, jag & jennifer gjorde en liten tabbe igår.. jag vaknade vid 9 och solen strålade. häärligt tänkte jag, då blir det stranden! så vi åkte in till stan och då började det komma massa moln, men vi tänkte att det säkert var finare ute vid kusten så vi chansade och satte oss på bussen mot tylösand. men tror ni att det var finare där? neej, det var nästan värre. helt mörkgrått över hela havet och blåste kallt. så det var bara till att vända igen och som tur var hann vi precis med bussen som gick typ 5 minuter efter att vi kommit.. haha så kan det gå, bättre lycka nästa gång får man väl hoppas!

gick precis ner i köket, vad står då på spisen? joo, en BLÅBÄRSPAJ!
åååhåå fyfan vad gott, precis vad jag behövde idag, efter en hård natt.. :p


slänger in lite bilder senare, i ett nytt inlägg!

Kommentarer
Postat av: bella

åååh spara lite paj till mig ;P haha! de va en trevlig kväll asså <33

2009-07-16 @ 17:29:40
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haaha sikken tabbe & vi får absolut hoppas på bättre lycka nästa gång ;D Men blev ju trots allt en ganska najs dag även fast vi inte lyckades med att bli brunare =) <3

2009-07-16 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0