090714

just nu sitter jag hemma hos bella, väntar på att hon ska packa klart så att jag kan gå hem och lämna min saker sen!

innan idag åkte jag och jennifer ut och hälsa på bella på hennes jobb =) det var verkligen skit varmt och jag ångrade mig att jag inte åkte till stranden imorse.. men det ska nog bli fint imorgon med så får passa på då istället!

ikväll ska vi antagligen vara några stycken och spela kubb här hos bella, och sen gå ner och bada lite. vi får se vad som händer :P imorgon blir det party på kvällen och jag tar bussen in till stan redan vid halv 10 på morgonen. kanske skriver hemifrån pappa, det märker vi. pussheey

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: hihi tack :)

2009-07-15 @ 00:40:40
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0