090711

jaha.. vad händer idag då? vädret är tråkigt, som vanligt.. fast kom på nu att jag antagligen ska hem till jonna ikväll, med några andra tjejer. så får se vad vi hittar på! annars har jag inget kul alls att skriva, min kamera är fortfarande hos en kompis så kan inte lägga in bilderna från förra helgen heller. men ska hämta den idag så då lägger jag in dem imorgon eller nåt.
just det ja, fick reda på igår att jag är ledig denna veckan :D wei! fast sen ska jag nog jobba lite mer typ vecka 30 & 31 men det skadar inte att få lite mer pengar. men iaf skönt att vara ledig nu och kunna göra vad man vill :) det är ju trots allt mitt sista sommarlov i hela mitt liv =(

nu ska jag gå ner och äta något hade jag tänkt, ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0